25 Mayıs 2008 Pazar

Dikiş dikmenin keyifli yanları

Dikiş dikmek , kendiniz, çocuklarınız yada evinizde dekorasyon amaçlı çalışmalar ise zor değil son derece keyifli çalışmalardır.

Hemen çoğu ev hanımı zamanında bir kursa yazılıp , dikişin inceliklerini öğreneceğim derken ,başaramayacağım duygusuyla yarım bırakmıştır. Zira genelde temel bilgiler verilirken , ortaya birşeyler çıkarabilmenin keyfi atlanır.

Burada sizlerle paylaşmak istediğim şey, işte bu keyfi yakalamak. Ben yaptım, duygusunu yaşamak.
Yurt dışında dikiş kitleri satılıyor. Her türlü malzemenin yanında ,neler yapmanız gerekeni anlatan şemalar....Ne büyük kolaylık değilmi? Neden bizde yok diye düşünüyorum..Yada hala patronlu model deyince ilk aklımıza gelen BURDA dergisi oluyor.(Kalıplarının düzgünlüğü ile benim de tercihim..)

Bunları olmayanlara hayıflanmak için yazmadım tabikii :) Bence blogda sorular-cevaplar-yapılanların resimleri-kısaca paylaşımlar ile birlikte başarmayı öğreneceğiz...

Hiç yorum yok: